TF BASE Forum http://tfbase.flybb.ru/ |
|
Видеоигры http://tfbase.flybb.ru/topic163.html |
Страница 5 из 7 |
Автор: | GReeN_"V" [ 23 июн 2011, 09:20 ] |
Заголовок сообщения: | |
Optimysx Как только так и сразу. |
Автор: | GReeN_"V" [ 24 июн 2011, 21:31 ] |
Заголовок сообщения: | |
Обещанная ссылка на Transformers: Dark of the Moon - Autobots: http://nintendo-roms.org/nintendods-roms/3965-transformers-dark-of-the-moon-autobots-usa-nds.html |
Автор: | Optimysx [ 25 июн 2011, 18:28 ] |
Заголовок сообщения: | |
Бальшое спасибо! |
Автор: | Optimysx [ 30 июн 2011, 01:41 ] |
Заголовок сообщения: | |
Ну как впечетления от новой игры, а то я до премеры фильма усе две кампание пройшов на NDS. |
Автор: | GReeN_"V" [ 30 июн 2011, 09:59 ] |
Заголовок сообщения: | |
Optimysx Я пока не играл. Скинул на флешку, проверил, что работает и всё... Отложил до лучших времён. |
Автор: | iddqd [ 09 июл 2011, 21:29 ] |
Заголовок сообщения: | |
На сайте nitroroms.com теперь халява - можно качать без ограничений на размер файла. В то м числе Wii, PS2/3/PSP и т.п. |
Автор: | GReeN_"V" [ 10 июл 2011, 21:57 ] |
Заголовок сообщения: | |
iddqd Супер, благодарю! |
Автор: | iddqd [ 13 июл 2011, 00:35 ] |
Заголовок сообщения: | |
Не за что) там вроде есть все основные платформы, кроме обычного XBOX и PC Engine CD. |
Автор: | iddqd [ 09 апр 2012, 14:58 ] |
Заголовок сообщения: | |
DeSmuME v0.9.8 Final is released. http://desmume.org/ Цитата: DeSmuME SVN Changelog:
General/Core: bug: fix more IPC FIFO errors bug: import more save files correctly bug: don't autopatch already-patched roms bug: fix bugs in piano and guitar grip bug: fix ARM7's VRAMSTAT register bug: fix memory leaks on compact flash emulation bug: fix reading of rom from low header area bug: spu: fix some poppy interpolation audio quality issues bug: improve timing of dma operations by running through normal mem cycle accounting; fixes an annoying number of games and graphical glitches bug: fix opcode MRC and fake bios CRC16 enh: jitter some related register and irq events to simulate pipeline effects and stimulate some race conditions to other outcomes enh: fake (deterministic) some tiny jitter from human's hand holding stylus; some games were accidentally depending on this enh: support nocash-stylep rints from arm enh: add lua apis for accessing vram enh: platforms other than windows receive threading optimizations enh: provide diagnostics when system powers off (useful for homebrewers returning from main()) enh: clarify handling of different console types within the family (ds,dslite,debug) enh: vfat support for slot-1 devices enh: emulate temperature register enh: add paddle emulation Graphics: bug: fix occasional crash from uninitialized blending table bug: fix some 2d alpha blending cases resulting in white screens bug: fix VRAM_I B_OBJ mirroring and fix sprites rendering across the end of vram bug: fix rotoscaled sprites wrapping around screen bug: dont fix rotscaled bitmap sprites with alpha==0 bug: opengl: fix degradation of toon rendering during loadstate bug: opengl: alpha blending fixes bug: many refinements to opengl renderer bug: opengl: support rear-plane/ClearImage emulation (fixes many graphics) bug: rasterizer: fix some rare alpha blending cases bug: fix bug in environment mapping introduced after 0.9.6 bug: fix totally glitched out 3d graphics with several improvements involving matrix stack bug: fix memory overflows in epx filter bug: prevent backdrop from blending with ??? enh: opengl: better depth buffering emulation enh: better support for line segment "polys" by detection and special rendering logic enh: opengl: support quad primitives directly enh: add hq4x filter Windows: bug: fix a long-standing loadstate crash bug: fix lag frame accounting bug: fix glitches in cheat entry menu bug: stop compact flash emulation from accidentally scanning c:\ sometimes enh: add support for game database for improved save type detection enh: hotkey for limit framerate toggle enh: remove stop and reset toolbar buttons which were accidentally getting used enh: additional complexification to desmume's behaviour run from a console prompt. whether it's better is uncertain. enh: add support for cheats databases enh: improvements to ram search tool enh: preliminary support for varying stylus pressure enh: add [Display] Show Console=1 to ini file enh: more graceful cheat parsing and add some hotkeys enh: add 5x window size enh: add big endian and 20.12 toggle to memview and ramwatch enh: improve FPS throttle feedback and granularity enh: add lua menu API enh: hud font switching enh: add optional file association for .nds to path config dialog Cocoa: enh: Big update to cocoa frontend. Pretty much entirely new. (rogerman) Linux: bug: gtk: glitches in rom and recent rom loading bug: glade: normalize savestate slot to hotkey mapping enh: support soundtouch for use by metaspu enh: gtk: add SPU mode selection (Tobias Jakobi) enh: cli: better fps limiting (Thomas Jones) Wx: bug: some small fixes here and there (Jan B點ken) enh: lot of code cleanup (Jan B點ken) |
Автор: | iddqd [ 11 апр 2012, 11:31 ] |
Заголовок сообщения: | |
Доступна версия DeSmuME 0.9.8 JIT test (эмулятор Nintendo DS): http://www.emu-land.net/forum/index.php ... #msg837319 Возможен фуллспид во всех или почти всех играх. Вложения можно скачивать без регистрации. |
Автор: | GReeN_"V" [ 11 апр 2012, 21:56 ] |
Заголовок сообщения: | |
iddqd Эмулятор - это конечно штука хорошая, но я в своё время всё-равно купил себе саму консоль (и ничуть об этом не жалею). Всё-таки DS отличная вещь. |
Автор: | iddqd [ 21 апр 2012, 13:22 ] |
Заголовок сообщения: | |
DeSmuME 0.9.8 JIT 2012-04-20 http://nds.baronline.net.ua/ |
Автор: | iddqd [ 22 апр 2012, 20:49 ] |
Заголовок сообщения: | |
DeSmuME 0.9.8 JIT 2012-04-22 http://nds.baronline.net.ua/download.ph ... -04-22.zip Сорри за даблпостинг.. |
Автор: | iddqd [ 12 май 2012, 03:08 ] |
Заголовок сообщения: | |
Как оказалось, первая часть Twisted Metal выходила на ПК в Японии. Скачать можно здесь или на демоноиде: http://www.old-games.ru/forum/showthread.php?t=51810 |
Автор: | GReeN_"V" [ 12 май 2012, 10:58 ] |
Заголовок сообщения: | |
iddqd Отличия от консольной версии есть? И отличия японки от, например, американской версии игры (кроме языка, естественно). П.С. В своё время был большим поклоннником этой серии (особенно нравилась третья часть). |
Страница 5 из 7 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |